काठमाडौं– विपी कोइराला हाइवे अर्थात बनेपा बर्दिवास सडकखण्ड पूर्वी नेपाललाई काठमाडौँसँग जोड्नका लागि तयार पारिएको हो । काठमाडौँ उपत्यकालाई पूर्वी तराईसँग जोड्ने यो सबैभन्दा छोटो सडक हो । सन् १९९६ मै यो सडकको निमार्ण सुरु भएको थियो । तर, जनशक्ति सामाग्री र बजेट अभावका कारण निमार्ण सुरु भएको १९ वर्षपछि मात्रै यो परियोजना पुरा भयो ।
नेपाल सरकारलाई हस्तान्तरण गरियो । जापान सरकारको सहयोगमा यो परियोजना सुरु गरिएको थियो । निमार्ण कार्य पुरा भएपछि नेपालका लागि जापानका राजदूत मसासही ओगावाले तत्कालीन प्रधानमन्त्री सुशिल कोइरालालाई यो सडक हस्तान्तरण गरे । २१ दशमलव ५ विलियन नेपाली रुपैयाँ यो परियोजना पुरा हुदाँसम्म खर्च भएको थियो ।
यस परियोजनाको निमार्णका क्रममा पहिरो नियन्त्रणका लागि सटक्रेट, माटोलाई विभिन्न भूभागमा स्थिर बनाउन जियोटेक लगायतका अत्याधुनिक प्रविधिको प्रयोग गरिएको थियो । नेपालमा कुनै पनि सडकखण्ड बनाउने क्रममा यस्तो अत्याधुनिक प्रविधि प्रयोग गरिएको यो नै पहिलो थियो । धुलिखेलबाट बर्दिवाससम्मको यस सडकखण्डको दूरी केवल १ सय ५८ किलोमिटर रहेको छ । जसका कारण पूर्वी नेपालका लागि यो सडक गतिलो विकल्पका रुपमा प्रयोग हुदैँ आएको छ ।
सन् १९५८ मा तत्कालिन प्रधानमन्त्री विपी कोइरालाले यो सडकखण्डलाई योजनाको रुप दिएका थिए । तर, दुई वर्षपछि तत्कालिन राजा महेन्द्रले राजनीतिक ‘कु’ गरेपछि विपीले अगाडि सारेको योजनाले मूर्त रुप लिन सकेको थिएन् । ३७ वर्षपछि जापानी सहयोगमा यो परियोजना सरकारले अगाडि बढाएको थियो ।
सन् १९५८ मा तत्कालिन प्रधानमन्त्री विपी कोइरालाले यो सडकखण्डलाई योजनाको रुप दिएका थिए । तर, दुई वर्षपछि तत्कालिन राजा महेन्द्रले राजनीतिक ‘कु’ गरेपछि विपीले अगाडि सारेको योजनाले मूर्त रुप लिन सकेको थिएन् । ३७ वर्षपछि जापानी सहयोगमा यो परियोजना सरकारले अगाडि बढाएको थियो ।